1. Tired of not being able to see links? Want to chat with other members? Need help?

Sentinel
Last Activity:
Jan 21, 2017 at 7:52 PM
Joined:
Oct 18, 2016
Messages:
365
Likes Received:
114
Trophy Points:
43

Following 1

Followers 2

Gender:
Male
Home Page:
Location:
Denmark
Occupation:
Web Developer and Security Manager

Share This Page

Sentinel

h4x0r, Male, from Denmark

https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=hableet.co&s=185.121.173.216 Jan 20, 2017 at 2:44 PM

Sentinel was last seen:
Jan 21, 2017 at 7:52 PM
    1. Sentinel
    2. JMS
      JMS
      I did not expect that.
      1. Sentinel
        Sentinel
        I didn't expect to get my account restricted based off writing "I got one" on a help thread, when he specifically asked for who had a client stats bar. This community has gone screwed up by imbecile and ignorant moderation.
        If he wanted code snippets or anything, he could've written it, or simply messaged me. Ain't gonna paste it on a thread, since I've already seen 5 different retros web-scrapping my work.
        Jan 19, 2017 at 1:06 PM
        JMS likes this.
      2. Sentinel
        Sentinel
        Yet multiple times I get warnings for writing off-topic shit on others thread, but on the opposite side, when people spam my thread with irrelevant shit, they don't bother to do anything, not even clean up the thread.

        And Josh is just an arrogant fat-ass wanting money and not really caring about what kinda retarded staff he employs.
        Jan 19, 2017 at 1:09 PM
    3. marcgat
      marcgat
      Looking for a cms that I need for my big project as much if I would pay something
    4. marcgat
      marcgat
      hey have you skype i have a question :)
      1. Sentinel
        Sentinel
        I got Discord :)
        Jan 12, 2017
    5. Sentinel
      Sentinel
    6. zayms
      zayms
      you love gardening shears so much that you spray painted it with bevels and that halo is a overkill. it is sick
      1. Sentinel
        Sentinel
        Not my grafitti dude, it was a painting someone made in Christiania Freetown in Denmark, but yeah its sick. Its what we call a "clipper" to cut over hashish.
        Jan 7, 2017
    7. EmMeX
      EmMeX
      Yo, I can't register on your demo hotel.
      1. Sentinel
        Sentinel
        I will check it out, thanks for pointing it out.
        Jan 7, 2017
      2. Sentinel
        Sentinel
        Works now
        Jan 7, 2017
    8. Sledmore
      Sledmore
      Regarding your development thread, please include some more information and then I'll approve it (you'll have to make a new one). Cheers!
      1. Sentinel likes this.
      2. View previous comments...
      3. Sentinel
        Sentinel
        I have created a new development thread now.
        Jan 6, 2017
      4. Sledmore
        Sledmore
        Was in bed, but damn - that's a ton better, much more information and looks like a well written thread. Cheers!
        Jan 7, 2017
      5. Sentinel
        Sentinel
        Hey man, you bother to check the PM I sent you some days ago?
        Jan 7, 2017
    9. xFly
      xFly
      Downloadlink of Official Release for LucidCMS [unfinished] ? Please, i love this CMS!
      1. Sentinel
        Sentinel
        I'm making a development thread sometime later.
        Jan 6, 2017
    10. NathanCarn3y
      NathanCarn3y
      Marc4103..... Damn I thought u left devbest -cries-
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Home Page:
    https://paypal.me/zerosec
    Location:
    Denmark
    Occupation:
    Web Developer and Security Manager
    Fortunately, some are born with spiritual immune systems that sooner or later give rejection to the illusory worldview grafted upon them from birth through social conditioning.
    They begin sensing that something is amiss, and start looking for answers.
    Inner knowledge and anomalous outer experience show them a side of reality others are oblivious to, and so begins their journey of awakening.
    Each step of the journey is made by following the heart instead of following the crowds and by choosing knowledge over the veils of ignorance.